Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Monika Błaut i jej sposób na życie



Witajcie :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was z moją znajomą Moniką. 


Zdjęcie użytkownika Monika Błaut.

MONIKA- pokazuje, że mimo swojej niepełnosprawności można żyć normalnie. Stara się nie nie patrzeć w tył i iść do przodu mimo przeciwności losu.



Weronika: Czym dla Ciebie jest niepełnosprawność i czy traktujesz ją jako atut czy przeszkodę w codziennym życiu ?

Monika: Niepełnosprawność to dla mnie po prostu stan funkcjonowania. Jest czymś na co nie mam wpływu. Niepełnosprawność jest dla mnie atutem, ponieważ dzięki niej poznałam wielu wspaniałych ludzi.    

Weronika: Co według Ciebie stanowi klucz do bycia szczęśliwą ?

Monika: Kluczem do bycia szczęśliwą są dla mnie ludzie rodzina i przyjaciele. Uważam, że gdy się jest samotnym to dużo trudniej jest być szczęśliwym człowiekiem. Trzeba również zawsze mieć własne zdanie i nie przejmować się opinią innych na nasz temat. To jest właśnie mój sposób na bycie szczęśliwą.

Weronika: Jak radzisz sobie na co dzień ze swoją niepełnosprawnością ?

Monika: Staram się być jak najbardziej samodzielna. Nie pozwolić na to aby moja niepełnosprawność stanowiła jakiekolwiek ograniczenie.

Weronika: Czy w dzisiejszym świecie ciężko jest być sobą i jak myślisz dlaczego ludzie tak często wolą ukrywać się pod maskami?

Monika: Ludzie ukrywają się pod maskami, ponieważ boją się opinii innych. Ludzie bardzo często nie akceptują tego, że każdy człowiek jest inny i ma prawo do własnego zdania.

Weronika: Police- znane Ci miejsce. Spędziłaś tam kilka lat. Jak wspominasz ten czas i co on ci dał ?

Monika: Spędziłam tak trzy lata. Wspominam to miejsce bardzo pozytywnie. Czas ten pozwolił mi odkryć samą siebie i nauczyć się Samodzielności i dystansu do siebie.

Weronika:  Czy uważasz że ludzie za szybko żyją w dzisiejszym świecie ?

Monika: Tak zdecydowanie za szybko. Ludzie w dzisiejszym świecie chcą robić karierę mieć pieniądze. Zapominając o swoim własnym szczęściu i o podstawowych wartościach życiowych.

Weronika: Czy warto mieć marzenia ?

Monika: Warto mieć marzenia, ponieważ pozwalają nam one zapomnieć o codzienności. Nie tylko warto marzyć, uważam, że powinniśmy starać się te marzenia spełniać . Moim zdaniem marzenia pozwalają nam na dążenie do celu.

Weronika: Siła autorytetu w Twoim życiu ? Czy masz taki i dlaczego właśnie to ta osoba ?

Monika: Moim autorytetem jest Pani Jolanta Majka pawlak, ponieważ nauczyła mnie tego, że niepełnosprawność nie stanowi ograniczeń. Dzięki Pani Joli zrozumiałam, że jeżeli chcemy coś osiągnąć to nigdy nie wolno się poddawać. Zrozumiałam, że mogę tak samo wiele jak osoby sprawne.  

Weronika: Kiedy masz chwile zwątpienia co robisz lub w czym szukasz chwili oddechu lub wytchnienia ?

Monika: Gdy mam chwilę zwątpienia często słucham muzyki i czytam książki. Pomagają mi również rozmowy z bliskimi i przyjaciółmi. 

Weronika: Z czego czerpiesz energię do bycia lepszym człowiekiem ?

Monika: Energie do bycia lepszym człowiekiem czerpie z życzliwych mi ludzi.

Weronika: Dziękuje bardzo za rozmowę. 

Monika: Ja również.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz