Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

wtorek, 15 sierpnia 2017

Oczyszczająca maseczka z łopianem Love Nature

Witajcie :)

Dziś post z serii Kosmetycznie.


W tym i w kolejnych dwóch postach opowiem Wam o maseczkach z firmy Oriflame, w której jestem konsultantką.

Na pierwszy rzut lecimy z oczyszczaniem :)







Oczyszczająca maseczka z łopianem Love Nature
Firma Oriflame to firma z którą współpracuje od pewnego czasu. Działam tam jako konsultantka i świat kosmetyków nie jest mi obcy.

Jak każda z kobiet lubię zadbać o zdrowy i ładny wygląd mojej cery. Wiele maseczek, które są w popularnych drogeriach są drogie i często się nie do końca sprawdzają.

Oczyszczająca maseczka z łopianem przywraca skórze równowagę i bardzo dobrze ją oczyszcza, a przy tym też i nawilża. Maseczka zawiera garbniki, które odpowiedzialne są za oczyszczanie cery. Po jej zastosowaniu skóra jest miękka, gładka i doskonale odświeżona.

Dodatkowym plusem maseczki jest to, że jest cena jest bardzo niska- 1,99 za saszetkę w promocji.

Jedna saszetka maseczki starcza na 2 zastosowania. Maseczka ma przepiękny kwiatowy zapach i ma konsystencje kremową.

Maseczkę polecam dla cery tłustej i mieszanej :)

Daje jej 5. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz