Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

piątek, 13 lipca 2018

Bitwa życiowa - uczucia kontra moja osobowość

Witajcie

Dziś przychodzę do Was z bardzo osobistym postem. Dotyczącym mnie i moich uczuć.

Długo byłam sama, w przeszłości trafiałam na same dziwne przypadki, albo mnie ranili, albo byli tylko na chwile. Byłam zakochana kilkakrotnie ale byłam szczęśliwa tylko raz. Wydawało mi się że będziemy razem na zawsze. Planowaliśmy ślub, dzieci, wspólne mieszkanie. Ale wszystko legło w gruzach przez to, że byłam za bardzo przykuta to domu, do rodziców. Jeszcze kilka lat temu nie potrafiłam postawić na swoim, byłam bardzo uległa.

Chciałam mieć kogoś, ale bałam się zaufać, bałam się, że mnie skrzywdzi i zostawi. Postanowiłam skupić się na sobie, na swojej edukacji. I nagle... pojawił się On. Taki zwykły skromny chłopak. Urzekł mnie swoją wrażliwością, poświęceniem i okazywaniem miłości za pomocą małych gestów. Wiecie ? Życie jest bardzo przewrotne wiem, że jeśli nie dam jemu szansy to przegram. Przegram walkę z samą sobą.

Teraz wiem, że mam w kimś oparcie, że kiedy potrzebuje to jest. Kocha mnie za charakter, za wrażliwość, po prostu. Nie ma wielkich oczekiwań. Zaufałam mu. Jest to związek na odległość. Póki co, to próba czasu. Dla nas oboje, ale widzę, że to nam pomaga. Kiedy potrzebuje to jest, przez telefon, w moich myślach, czuje Jego obecność.  Kocham Go, tak po prostu. 

A dla Was mam takie przesłanie : Warto jest czekać, warto jest być cierpliwym. Nie wiadomo w którym momencie pojawi się Ta/ Ten przy której będziecie czuć szczęście i spokój no i ten stan zwany zakochaniem.  


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz