Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

czwartek, 23 maja 2019

Moja poranna pielęgnacja twarzy - aktualizacja

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z postem, w którym chcę opowiedzieć Wam o mojej aktualnej porannej pielęgnacji twarzy produktami firmy Oriflame :)




Moja poranna rutyna pielęgnacyjna zaczyna się od tego, że przemywam twarz zimną wodą. 

Następnie nakładam na twarz oczyszczający żel Optimals Hydra Matte do cery tłustej. Ma on bardzo przyjemną konsystencję ponieważ tworzy przyjemną piankę do mycia twarzy. Skutecznie matuje skórę, redukuje wydzielanie sebum oraz pomaga zapobiegać pojawianiu się wyprysków. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - łopianu i jałowca. Minimalizuje przesuszenie skóry, głęboko ją oczyszcza i zwęża pory, sprawiając, że cera świeża i matowa.

Polecam ten produkt. Bardzo dobrze oczyszcza i daje uczucie zmatowienia cery. 

Po umyciu twarzy tym żelem nie stosuje tonika tylko nakładam od razu krem z tej samej serii. Właściwie nie jest to krem tylko balsam, którego głównym zadaniem jest zmatowienie cery. Ma on lekką konsystencję. Nawilża cerę, zapobiega jej przetłuszczaniu się oraz zmniejsza widoczność porów. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - złuszczającą korę wierzby oraz kojącą jasnotę białą, a także redukujące przetłuszczanie się cery witaminę B5 i aktywny składnik przeciwdziałający zanieczyszczeniom, chroniący przed zewnętrznymi zagrożeniami. 

Wszystkie kosmetyki z tej serii są testowane dermatologicznie.

Jako konsultantka firmy Oriflame polecam tę serię do pielęgnacji cery. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz