Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

niedziela, 10 kwietnia 2016

Stare dobre czasy :)


Wczoraj wybrałam się z wizytą do miejsca, które przed prawie 6 lat było moim drugim domem. 
Znajomi, miejsce, wspomnienia- wszystko wróciło. Wspólnie z koleżankami wspominałyśmy dawne czasy, rzeczy, które się robiło.

To miejsce było moim drugim domem przez 5,5 roku. Poznałam tutaj wielu wspaniałych ludzi dzięki którym nauczyłam się samodzielności i życia. Zawarłam wiele przyjaźni, poznałam wielu fantastycznych ludzi, którzy wiele mi pomogli. Zawsze mogłam na nich liczyć i jest tak do dzisiaj. Z wieloma osobami utrzymuje kontakt do dziś. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy  to cudowne miejsce, które uczy jak żyć i pokonywać trudności. Często brakuje mi atmosfery, ludzi i miejsca. Za wszystko dziękuje. 

Teraz kiedy wkroczyłam w dorosłe życie czasami chciałabym wrócić do tamtych czasów, beztroskiego życia, gdzie jednymi rzeczami, o które trzeba było dbać to nauka i rehabilitacja.

Pobyt w tamtym miejscu to szkoła życia. :)

 Za wszystko Wszystkim dziękuje :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz