Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

czwartek, 18 sierpnia 2016

Kamila Ilkowska i jej sposób na życie :)

Witajcie,

Dzisiaj przychodzę z kolejnym wywiadem.
Tym razem moją rozmówczynią będzie Kamila, młoda licealistka, która ma przed sobą cały świat :)


Jak mówi o sobie sama Kamila :  ,, Gdy czegoś mocno chce to walczę i wytrwale dążę do celu nie patrząc na innych czy im się to podoba czy nie”- mi nie pozostaje nic dodać, nic ująć A reszty dowiecie się czytając  wywiad, który z Nią przeprowadziłam. 






Weronika: Witam Cię Kamilo Odpowiesz na kilka pytań przeze mnie zadanych?

Kamila: No hej Weroniko, tak z przyjemnością. 

Weronika: Czy warto mieć marzenia ? Jeśli tak to dlaczego?

Kamila: Marzenia zawsze jest warto mieć. Nie wiemy kiedy tak naprawdę któreś z nich się spełni. Na marzenia trzeba czasu oraz naszej chęci do ich spełnienia. Jeżeli my nie będziemy chcieli ich spełnić same się nie spełnią. Moim zdaniem warto mieć jakieś marzenie, ponieważ człowiek który nie marzy jest tak jakby martwy jak to powiedział Lucy Maud Montgomery.

Weronika: Czy warto jest pokonywać swoje słabości i przełamywać lęki?

Kamila: Moim zdaniem człowiek powinien zawsze pokonywać swoje słabości i lęki. Osoba która żyje z lękami lub słabościami ma w życiu o wiele trudniej niż osoba która jest pewna siebie. Jak wiemy na świecie nie ma chyba takiej osoby która nie miałaby jakiegoś lęku lub słabości, dlatego warto z nimi walczyć po to aby mieć łatwiej i dawać sobie radę z trudnymi rzeczami i nie zostawiać ich na później.

Weronika: Czy posiadanie pasji, jaką w Twoim przypadku jest śpiew pomaga Ci w życiu? Jeśli tak to w jaki sposób?

Kamila: Tak śpiewanie bardzo mi pomaga. Gdy śpiewam czuję, że żyję, również gdy mi smutno śpiewanie pomaga mi zapomnieć o wszystkim. Bez swojej pasji chyba nie mogła bym przeżyć kolejnego dnia, ponieważ łączy się z nią dużo fajnych przygód i chwil które zapamiętam do końca życia. Dzięki temu poznałam na drodze życia wielu bardzo fajnych i przyjaznych ludzi z którymi kontakt mam do tej pory.

Weronika: Jakie wartości cenisz sobie u drugiego człowieka, a jakich unikasz?

Kamila: Wartości które cenię u drugiego człowieka to szczerość, szacunek i akceptowanie mnie taką jaką jestem. Nienawidzę w ludziach fałszywości, egoizmu oraz zazdrości której moim zdaniem jest z dnia na dzień coraz więcej. Staram się omijać ludzi chamskich oraz nietolerancyjnych.
  
Weronika: Czy masz jakieś plany, marzenia, które chciałbyś zrealizować w najbliższym czasie i dlaczego właśnie one?
 
Kamila: Na obecną chwilę nie mam marzenia które dałoby się zrealizować w najbliższym czasie, ponieważ przede mną jeszcze długa droga, ale wierzę w to, że mi się uda.

Weronika: Czy w dzisiejszym świecie ciężko jest być sobą i jak myślisz dlaczego ludzie tak często wolą ukrywać się pod maskami?

Kamila: Moim zdaniem bardzo ciężko jest być sobą w tych czasach które mamy, ponieważ ludzie próbują upodobnić się do innych, iść tymi samymi drogami co wszyscy, a na tym rzecz nie polega. Myślę, że ludzie zakładają na siebie maski ponieważ boją się, że druga osoba ich nie zaakceptuje i odrzuci. Żyjemy teraz w świecie gdzie ludzi coraz bardziej ciągnie do pieniędzy, modnych rzeczy i zapominają o tym, że to nie pieniądz i wygląd jest ważny tylko to co człowiek ma w środku. Moim zdaniem powinniśmy z tym walczyć i pomagać ludziom być sobą.

Weronika: Co według Ciebie jest zbawiennym wynalazkiem XXI wieku i dlaczego ?

Kamila: Zbawiennym wynalazkiem XXI wieku jest Internet. Coraz większa ilość młodzieży, dzieci a nawet dorosłych spędza dużo czasu przed portalami społecznościowymi po to aby kontaktować się ze swoimi znajomymi, dzieci zaś grają w gry. Przez Internet ludzie zaczęli coraz mniej ze sobą gadać w realnym świecie, dzieci nie wychodzą już tak często na dwór grać w piłkę lub bawić się w piaskownicy. Są też plusy bo jeżeli mamy znajomych z innego kraju lub mamy do nich daleko możemy właśnie dzięki portalom się z nimi skontaktować lub na przykład dowiedzieć się co dzieje się na świecie.

Weronika: Jakie wartości są dla Ciebie najważniejsze w życiu  ?

Kamila: Najważniejszymi wartościami dla mnie jest zaufanie oraz akceptacja takimi jakimi jesteśmy. Na zaufanie trzeba uważać ponieważ nie każdy zasługuje na to aby mu ufać dlatego jest to ważne i powinniśmy się cieszyć i szanować fakt, ze ludzie nam ufają. Akceptacja takimi jakimi jesteśmy też jest ważna, ponieważ nie warto zmieniać się tylko po to bo jednej osobie nie pasuje to jaki mamy styl ubioru lub jakiej muzyki słuchamy.

Weronika: Rodzina- według Ciebie to oaza spokoju czy wieczne źródło stresu i nieporozumień ?

Kamila: Hm, rodzina to dla mnie oaza spokoju, ponieważ to właśnie oni pomagają nam stawiać pierwsze kroki, walczyć z problemami, zawsze nas wspierają i pomagają rozwijać nasz talent. Szczerze gdyby nie moja najbliższa rodzina czyli rodzice oraz siostra i babcia oraz dziadek nie wiem czy zaszłabym tak daleko w swojej pasji bo to właśnie oni zachęcali mnie do śpiewania, zawsze byli ze mną na każdym konkursie i występie jaki miałam i to właśnie dzięki nim odkryłam swój talent a ich wsparcie pomagało mi w rozwijaniu swoich umiejętności. Rodzina to skarb i trzeba ją szanować.

Weronika: Czy pieniądze są według Ciebie gwarancją do osiągnięcia szczęścia w życiu ?

Kamila: Według mnie pieniądze to nie wszystko. Fakt bez pieniędzy nie było by się w co ubrać i co zjeść. Niestety w naszym obecnym czasie trzeba zapłacić nawet za odrobinę szczęścia. Jest to moim zdaniem bezsensu bo nie każdego stać na np. kupno dużego domu ponieważ ma dużą rodzinę i taka rodzina nie jest szczęśliwa bo ich jest dużo a dom mały.

Weronika: Kamil Bednarek- jest twoim autorytetem ? Za co go podziwiasz ?

Kamila: Tak, Kamil Bednarek jest moim autorytetem. Gdy zobaczyłam jego występ po raz pierwszy w telewizji miałam około 10 lat, pokochałam automatycznie muzykę reggae i stwierdziłam, że muszę się dowiedzieć o nim trochę więcej. Gdy wiadomości o nim było coraz więcej zobaczyłam w tym człowieku coś wyjątkowego stwierdziłam, że chce brać z niego przykład. Jako mała dziewczynka próbowałam tworzyć muzykę reggae i do tej pory to robię. Podziwiam go za to, że nigdy się nie poddaje i wytrwale dąży do postawionego celu oraz za jego ogromny dystans do siebie i nie przejmowanie się opinią innych. Również cenię go za to, że ceni swoich fanów i dla każdego znajdzie czas aby chwilę porozmawiać.

Weronika: Czy Twoim zdaniem środowisko w jakim żyjesz daje Ci swobodę wyrażania samej siebie ?
 
Kamila: Tak środowisko w jakim żyję daje mi swobodę do wyrażania samej siebie. Zbytnio w sumie nie patrzę na zdanie innych robię to co kocham i jestem sobą.

Weronika: Używki- kluczem do szczęścia czy do błędu ?

Kamila: Używki do bardzo trudny temat. Coraz więcej osób poddaje się ich działaniom, martwi mnie to, że po używki sięgają tacy młodzi ludzie jak ja. Myślą, że dzięki używką będą oni szczęśliwi a tak naprawdę to działa tylko na chwilę a dla co niektórych może być to już koniec. Dlatego jest to duży klucz do dużego błędu.

Weronika: Dusza humanisty czy dusza ścisłowca się w Tobie kryje ?

Kamila: Szczerze to nie wiem sama. Z przedmiotów ścisłych jestem słaba ale humanistą też raczej nie jestem po mimo tego, że jestem w klasie o takim profilu.

Weronika: Twój sposób na stresujący dzień. Jak wyzbywasz się negatywnych emocji ?

Kamila: Gdy taki dzień nadejdzie to staram się o tym nie myśleć. Włączam sobie muzykę reggae, zakładam słuchawki i daję taką głośność, żeby nikogo nie słyszeć nawet własnych myśli lub po prostu zamykam się w pokoju i śpiewam. To pomaga mi w bardzo szybki sposób zapomnieć o wszystkim co złe.

Weronika: Dziękuje za rozmowę. :)

Kamila: Dziękuje również. Pozdrawiam :)






6 komentarzy: