Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

środa, 7 czerwca 2017

Pilaten Hydra Black Mask

Witajcie :)

Dawno mnie tu nie było, ale już jestem :)

Dziś post kosmetyczny :)









Pilaten Hydra Black Mask przeznaczona jest dla każdego rodzaju cery.

Jest to czarna maska z aktywnym węglem z bambusa.
Maseczka ta świetnie oczyszcza skórę, odblokowuje pory oraz skutecznie usuwa wągry. Usuwa martwy naskórek, wygładza powierzchnię skóry.

Skład i działanie maski :
Maska zawiera aktywny węgiel pozyskiwany z bambusa, który ma właściwości oczyszczające, bakteriobójcze i ściągające, dzięki czemu dokładnie usuwa nadmiar tłuszczów znajdujących się na powierzchni skóry. Poprawia koloryt skóry, niweluje błyszczenie się.

Jak ją stosować ?

Dokładnie oczyścić całą twarz. Polecamy wykonać delikatny peeling. Namoczyć ręcznik w gorącej wodzie i nałożyć go na twarz na 3-4 minuty, lub wykonać kąpiel parową, aby otworzyć pory. Osuszyć twarz, a następnie równomiernie rozprowadzić maskę w wybranym obszarze. Bezwzględnie omijaj okolice oczu oraz brwi! Poczekać do całkowitego wyschnięcia ok 30-40 minut.

Moja ocena:
Stosowałam tą maskę dopiero raz. Ale po ściągnięciu jej z twarzy skóra jest oczyszczona, rozjaśniona i pełna blasku. Oprócz wielu zalet tej maski znalazłam dwie wady. Pierwsza to taka, że maska bardzo brudzi i ciężko się zmywa. A druga to taka, że ściąganie jej bardzo boli.

Ale generalnie jestem z niej zadowolona. :)

1 komentarz:

  1. Super recenzja. Skuszę się aby ją kupić i wypróbować. Czekam na więcej recenzji. Może poranna i wieczorna rutyna ?:)

    OdpowiedzUsuń