Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

czwartek, 4 sierpnia 2016

Siła miłości i przyjaźni w naszym życiu

Witajcie, 

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o wartościach, które są bardzo ważne w naszym życiu. 


Tylko niestety często nie potrafimy ich dostrzec. Są to miłość i przyjaźń. 

Miłości i przyjaźni nie da się kupić, zdobyć za pieniądze. Choć niektórym ludziom niestety wydaje się, że tak jest niestety. Ale to błąd, życiowa pomyłka. Czasami trzeba cierpliwie poczekać by znaleźć tę/ tego jedynego wymarzonego. Wiem, nie jest to łatwe. Ja szukałam, próbowałam, ale półki co się nie udało. A osoba, którą tak naprawdę kocham nigdy ze mną nie będzie. Wiem to, po prostu wolał inną. Ale to nic, jesteśmy przyjaciółmi. Zawsze mogę na Niego liczyć, tak jak i On na mnie. Wiem, że muszę być silna i dać sobie czas na to wszystko. 


A przyjaźń ? Z tym jest prościej, od wielu lat mam tą samą przyjaciółkę, której mogę powiedzieć wszystko, doradzić się pod każdym względem. Ale oprócz niej oczywiście są też inni znajomi, którzy też służą pomocą. Jednak na wielu ludziach zdążyłam się już przejechać... Byli przy mnie dopóki potrafili wyciągnąć z naszej znajomości jakieś profity. Jednak kiedy one się skończyły szybko się odwrócili ode mnie. Owszem bolało mnie to, ale dzięki temu nauczyłam się, że nie należy wszystkim ufać bezgranicznie. 


Często ludzie robią jeden podstawowy błąd, ufają bezgranicznie ludziom. A potem, gdy spotykają ich przykrości z ich strony to zamiast odejść/oddalić się to oni bezwiednie trwają przy nich, wybaczają im każdy błąd. To chore i przykre. 


Zawsze sobie powtarzałam: Lepiej mieć kilku przyjaciół/ znajomych, na których mogę liczyć, niż całą masę fałszywych znajomych, którzy tylko szukają okazji jakby mi tu popularnie mówiąc ,,obrobić tyłek''. I coś w tym jest :)


Życzę wszystkim, aby znaleźli prawdziwych przyjaciół i nie wdawali się w chore insynuacje, znajomości, gdzie ludzie tylko myślą w jaki sposób znaleźć korzyści.


Napiszcie w komentarzach, co sądzicie o tych dwóch wartościach :)


 ,,Przyjaciel - ktoś, przed kim można głośno myśleć."- Ralph Emerson


 ,,Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi. Bezinteresownie." - Pino Pellegrino

5 komentarzy:

  1. "Gdy milosc zawodzi zostaje przyjazn" Dlatego warto ja szanowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przyjęłaś moje słowa jako motto.
    Bo rzeczywiście tak jest jak napisałam w wywiadzie: zawsze jest warto marzyć. Często nasze marzenia stają się celem w naszym życiu. A jeżeli stają się celem to często do tego dążymy. Więc jak najbardziej warto mieć marzenia.

    OdpowiedzUsuń