Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

sobota, 25 marca 2017

Odpuść sobie - nie patrz w moją stronę


,,Świecie mój daj mi żyć
Z dala stój nie patrz w moją stronę
Świecie mój daj mi żyć
Z dala stój i mnie odpuść sobie"

Czasami przychodzi taki czas w naszym życiu, że z dnia na dzień musimy, a bynajmniej powinniśmy sobie pewnych ludzi bądź rzeczy odpuścić. Zapomnieć raz na zawsze. Wiem, to trudne, ale lepiej zapomnieć niż męczyć się i żyć złudzeniami, że będzie pięknie...

Przez chwilę mogłam być szczęśliwa- tak mi się bynajmniej wydawało. Ale się myliłam. Jeżeli ktoś nie ma do Nas zaufania i każe nam wybierać między sobą a naszymi przyjaciółmi to ten związek nie ma najmniejszych szans na przetrwanie. I tak stało się w moim przypadku. Miała być piękna bajka-    a skończyło się łzami, wyrzutami sumienia.

Najbardziej boli jeżeli osoba, którą niby się znało i kochało nagle nie ma śmiałości ani odwagi by powiedzieć wprost, że to koniec- tylko jak to w moim przypadku było posiłkuje się osobami trzecimi. No ale cóż... Takie jest życie.

Bynajmniej teraz wiem komu mogę ufać i w jakich momentach. Dlatego mówię sobie ,,odpuść" ,,przestań walczyć".

Szanujmy siebie, nasze życie, bo jeden niewłaściwy ruch i wszystko może posypać się jak domek z kart.

2 komentarze:

  1. Nie wiem, czy znasz ten cytat, ale "Miłość jest jak nasionko leśne, z wiatrem szybko leci, ale gdy drzewem w sercu wyrośnie, to tylko chyba razem z sercem wyrwać je można."
    I wtedy boli... bardzo długo i bardzo mocno. Tylko trzeba jednak iść dalej i po prostu wmawiać sobie, że to nie koniec świata. Czasem takie końce,to dopiero początki. Trzeba tylko w to wierzyć, bo przecież nigdy nie wiadomo, kto poszerzy Twój wzrok i nasyci barwą tęczówki :)
    My, kobiety, jesteśmy bardzo silne. 3mam kciuki, że będzie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa. Szkoda tylko, ze nie wiem kto jest ich autorem ;) pozdrawiam ; )

      Usuń