Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

wtorek, 19 kwietnia 2016

Mały człowiek o mocnym głosie i wielkim sercu



Roksana, wspaniała dziewczyna o szalonej duszy. Poznałam ją podczas swojej edukacji w SOSW w Policach. Zawsze pełna energii, życia. Zarażała innych swoim pozytywnym podejściem do życia i do świata. Nie dawała poznać po sobie, że coś w jej życiu jest źle.

Odeszła nagle, niespodziewanie, bez pożegnania.  Nie mogła tego przewidzieć. Zresztą nikt z Nas nie był w stanie... Dziś mija 2 lata jak jej nie ma...

Śpij w spokoju Aniołku [*]

Miała wspaniały głos 


,,Szkoda, że tak szybko odeszłaś,
Tyle słów niewypowiedzianych, gestów niedokonanych
Miałaś wiele do zrobienia, tyle marzeń do spełnienia ... "


2 komentarze:

  1. nigdy Cię nie zapomnę :( ... zawsze byłaś i będziesz bliska mojemu sercu... żegnaj Iskierko... do zobaczenia po drugiej stronie :( [*]

    OdpowiedzUsuń