Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Twórczo :) ,, Cela samotności "

,, Cela samotności ''



 

,, Cela samotności " 

Sama.

Zamknięta w
czterech ścianach bezsilności.

Za młoda na
prawa.

Za słaba na
krzyk.

Zamknięta.

Za bycie sobą.

Znieważona.

Za marzenia...
To oni zabrali mi
siły!
To oni mnie tu
zamknęli,
To oni odcięli
ode mnie świat

To przez nich
zawładnął mną samotności kwiat...

Straciłam
przyjaciół,

Straciłam honor.
Sama, zamknięta
w chłodnych murach
Bezprawnej
samotności...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz