Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

poniedziałek, 12 marca 2018

Mimo choroby żyje i marzę - Karolina Szalińska

Witajcie :)

Dawno już nie było żadnego wywiadu, więc pomyślałam że dziś umieszczę wywiad z Karoliną- która mimo choroby kocha życie i ma marzenia.



 -Witam Cię Karolino :)

- Witam Cię Weroniko :)

- Chciałabym Ci zadać  kilka pytań. Czy mogę ?

- Tak oczywiście, proszę.

- Gdybyś miała zaprosić do siebie na obiad kogoś sławnego kto by to był i dlaczego ?

- Jeśli miała bym kogoś zaprosić na obiad to był by to zespól Verba ponieważ jestem ich wielką fanką od wielu lat. Mam ich prawie wszystkie piosenki kocham ich mądre teksty, które mają przesłanie które nie kiedy mogę odnieść do sytuacji które dzieją się w moim życiu.

- Czy chciałabyś być sławna ? Jeśli tak to dlaczego ?

- Nie chciałabym być sławna ponieważ nie lubię gdy świat się kreci przy mojej osobie a poza tym to nie sława i kasa dają szczęście mi szczęśliwa będę wtedy kiedy będę mogła obudzić się rano i ujrzeć obok siebie osobę która mnie pokocha taka jestem.

- Za co czujesz się najbardziej wdzięczna w swoim życiu ?

- Najbardziej wdzięczna czuje się za to ze mimo tego iż poruszam się na wózku to mój umysł jest w miarę sprawny. Mogę myśleć, mówić jak każdy normalny człowiek ja szukam możliwości w ograniczeniach.

- Jak wspominasz pobyt w Policach i co Ci dał pobyt tam ?

- Te cztery lata spędzone w Policach wspominam bardzo dobrze za każdym razem kiedy nich pomyśle to na mojej twarzy pojawia się wielki uśmiech ponieważ one dały mi możliwość poczucia akceptacji i samodzielności tam odchylam pełną piersią.

- Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie w życiu ?

 - Moim najpiękniejszym wspomni em w życiu jest dzień 1 września 2010 roku ponieważ wtedy właśnie rozpoczęłam rozdział pod nazwą Police.

- Jakie jest najgorsze wspomnienie w Twoim życiu ?

Moim złym wspomnieniem jest dzień 16 sierpnia ponieważ tego właśnie dnia po ciężkiej chorobie odeszła moja mama do dziś mam Ciary jak pomyśle o nim. 

- Czym dla Ciebie jest przyjaźń ?

-Przyjazny jest dla mnie czymś wydatkowym ponieważ to moja przyjaciółka nauczka mnie samodzielności i dzięki niej nie czuje się tak bardzo samotna

- Czy masz jakiś sposób na oderwanie się od codzienności ?

- Od codzienności pomaga mi się oderwać dobra książka i muzyka poniwecz gdy czytam cala sobą wczuwam się w role bohatera a gdy jeszcze do tego mam swoja ulubiona muzie to czuje się Pelnik zrelaksowana

- Czy Twoim zdaniem warto jest mieć marzenia ?

- Tak uważam, że warto jest mieć marzenia. Dzięki nim człowiek jest w stanie uwierzyć, że nie możliwe nie istnieje.

- Czym jest dla Ciebie autorytet i jego siła ?

- Siła autorytetu ma dla mnie ogromne znaczenie moim jest nick Vujcic ponieważ udowadnia ze
nie ma żadnych ograniczeń w ciele. 


Karolina sama o sobie mówi :


K-kochająca
A- ambitna
R- radosna
O-ostrożna
L- lojalna
I -inteligentna
N -nadopiekuńcza
A - asertywna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz