Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

niedziela, 31 grudnia 2017

Moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy w 2017 roku




Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z moim podsumowaniem roku 2017 pod względem kosmetyków.
Jak możecie się domyśleć głównie będą to kosmetyki firmy Oriflame, bo na nich głównie bazowałam w tym roku. Opowiem Wam o kosmetykach do pielęgnacji twarzy.

A więc zaczynajmy :)



1. Żel oczyszczający z aloesem 


Żel oczyszczający do twarzy z aloesem Love Nature
Jest to mój ulubiony kosmetyk do oczyszczania twarzy. Lubię go przede wszystkim za jego piękny aloesowy zapach. Jestem pod wrażeniem opakowania tego produktu, ponieważ wydaje się ono być małe, ale jet bardzo wydajne. Produkt super oczyszcza skórę, łagodzi wszelkie krostki, wypryski i inne nieprzyjazne kobietom rzeczy. Produkt nie wysusza skóry i co mnie zaskoczyło matowi ją.

Polecam go naprawdę każdej dziewczynie, która ma cerę tłustą bądź mieszaną.

2. Tonik do twarzy z aloesem 


Tonik do twarzy z aloesem Love Nature 
Długo szukałam odpowiedniego toniku do mojej cery. Ten produkt jest super i jestem z niego bardzo zadowolona. Jest super uzupełnieniem do żelu oczyszczającego. Bardzo dobrze tonizuje cerę, ma przyjemny zapach i nie powoduje podrażnień. 

3. Oczyszczająca maseczka Swedish Spa




Oczyszczająca maseczka do twarzy Swedish Spa

Od zawsze miałam problem z dobraniem odpowiedniej maseczki do mojej cery. Albo wybierałam złą albo tą która nie do końca spełniała moje oczekiwania. Ale maseczka oczyszczająca Swedish Spa jest bardzo dobrym produktem. Maseczka jest produktem, który bardzo dobrze się rozsmarowuje, ma ładny zapach. Po nałożeniu jej na twarzy od razu czułam  świeżość, lekkość. Jest bardzo gęsta nie trzeba jej nakładać bardzo dużo, co jest jej plusem, ponieważ wystarcza na dłużej. 

Jestem z niej bardzo zadowolona. 

4. Krem nawilżający na dzień Milk & Honey Gold 


Odżywczy krem na dzień Milk & Honey Gold
Krem Nawilżający na dzień Mik&Honey Gold to krem który ma piękny zapach. Doskonale się wchłania i nawilża skórę. Pachnie pięknie mlekiem i miodem. Jest bardzo wydajny i zapakowany w piękny słoiczek. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

5. Krem odżywczy na noc Milk& Honey Gold

Odżywczy krem na noc Milk & Honey Gold
Krem intensywnie nawilża cerę podczas nocy, sprawiając, że rano skóra jest miękka i gładka. W  swoim składzie zawiera pozyskane organicznie ekstrakty miodu i mleka. Bardzo dobrze odżywia skórę i przywraca jej naturalne piękno, sprawiając, że wyglądasz świeżo i promiennie.Jest on bardzo wydajny, ma gęstą konsystencję.


6. Maseczka odświeżająca z ogórkiem Love Nature

Odświeżająca maseczka z ogórkiem Love Nature
Maseczka odświeżająca z ogórkiem bardzo dobrze chłodzi i koi cerę. Ładnie pachnie ogórkiem. Jedno opakowanie starcza na 2 użycia. Skóra po niej jest odświeżona i odżywiona.

7. Maseczka oczyszczająca z łopianem Love Nature


Oczyszczająca maseczka z łopianem Love Nature
Oczyszczająca maseczka, która przywraca skórze równowagę. Zawiera nawilżający ekstrakt z łopianu jest bogaty w garbniki, które doskonale oczyszczają skórę. Odpowiednia do cery tłustej. Maseczka oczyszcza skórę w sposób naturalny. Podobnie jak zielona maseczka jedno opakowanie starcza na 2 użycia :)

Polecam :)

I to byłoby na tyle jeżeli chodzi o temat pielęgnacji.

A Wy jakie perełki w 2017 roku odkryłyście bądź odkryliście ?

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Świetny post! Oby więcej takich w tym roku ��

    OdpowiedzUsuń