Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

środa, 20 kwietnia 2016

Adam Szmejda [*] To już rok... Jeszcze tak nie dawno się widzieliśmy...

To już rok jak Ciebie z Nami nie ma [*]



Adam Szmejda 
Dzisiaj mija rok jak Go z nami nie ma...
Odszedł tak nagle, cicho, bez pożegnania...
Wspaniały człowiek, przyjaciel
Zawsze uśmiechnięty, chętny do rozmowy.
Takim Go zapamiętamy.


Walczył do końca. Nie chciał zbyt szybko się poddać, ale cóż nie udało się...

Zmarł nagle 20 kwietnia 2015 roku po długiej reanimacji. 


Spoczywaj w spokoju Przyjacielu [*]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz