Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

wtorek, 26 kwietnia 2016

Post o wszystkim i o niczym. :)

Witajcie !

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o wszystkim i o niczym. W zasadzie mamy końcówkę kwietnia, a pogoda płata nam figle, a to deszcz, a to słońce aż w końcu dzisiaj pojawił się nawet śnieg. Właśnie siedzę i popijam kolejny kubek herbaty, tak mi jakoś zimno...  I jak człowiek ma funkcjonować w takiej pogodzie ? ... Eh brak słów ...

Za jakieś kilka dni, bo już w piątek wybieram się na kilka dni do stolicy. To będzie moje pierwsze zetknięcie się z Warszawą , więc po części jestem ciekawa. Mam nadzieję, że będzie to interesująca podroż. Kto wie, może tam właśnie w głowie urodzą mi się jakieś nowe pomysły na posty na bloga ? :)  Życzcie mi udanej podroży i powodzenia. Może tam poukładam sobie myśli i uda mi się podjąć jakieś życiowe decyzje z sensem.


Przeczytałam ostatnio 2 książki. I o nich opowiem Wam na blogu, ale wszystko w swoim czasie.


Czas szybko biegnie,  w czerwcu egzamin, potem wakacje i mam nadzieje uda mi się pojechać na turnus. A od września powrót do Szczecina, mam nadzieje, że się uda.




,, .... zadzwoń do mnie za kilka lat
i zobaczysz w jakim miejscu będziemy - ja i mój rap"





4 komentarze:

  1. Super, życzę udanej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie nutki ;) kiedyś słuchałam nałogowo ;)
    Zapraszam: http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/argan-i-tsubaki-oil-pielegnacja-ciaa-z.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Taka muzyka ma przekaz, wartości i prawdę w sobie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń