Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

niedziela, 1 maja 2016

Kosmetycznie- tym razem Nivea

Witajcie dzisiaj przychodzę do Was z dwoma kosmetykami do pielęgnacji, które w ostatnim czasie mnie zaskoczyły i wywarły pozytywne wrażenie. Do tej pory jak wiecie stosowałam produkty z firmy Ziaja Oczyszczanie Liście Manuka. A tym razem zdecydowałam się na Nivea Aqua Effect Algi Oceaniczne.

1. Nivea Żel do Mycia Twarzy Algi Oceaniczne i Hydra IQ

Nivea Żel do Mycia Twarzy Algi Oceaniczne i Hydra IQ jest to żel, który głęboko oczyszcza pory za pomocą peelingujących mikrogranulek. Produkt ten zawiera oczyszczoną formułę, dzięki której usuwa nadmiar sebum i zapobiega błyszczeniu się skóry. Odżywia skórę i zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Po umyciu twarzy tym specyfikiem nie muszę już nakładać kremu, bo skóra jest nawilżona. 

2. Nivea Tonik Matujący Algi Oceaniczne i Hydra IQ


Nivea Tonik Matujący głęboko tonizuje i matuje skórę. Usuwa zanieczyszczenia i niedoskonałości. Zachowuje naturalny poziom nawilżenia skóry, redukuje nadmiar sebum i minimalizuje błyszczenie się twarzy. Jestem naprawdę zadowolona z tego toniku, ponieważ moja cera jest nawilżona i wygląda zdrowo.


1 komentarz: