Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

piątek, 27 maja 2016

Warto czekać na to, co dobre :)


Witajcie ! :)

Pogoda dopisuje, w końcu mamy już końcówkę maja. Czas leci jak nie wiadomo co.

Ostatnio stwierdziłam, że w życiu jednak mogą przyjść dobre momenty, że warto na nie poczekać.
Wszystko w życiu ma swój czas. I na wszystko w życiu jest miejsce. :)




,,mam Ciebie tylko w głowie i to wystarczy mi
na prawdziwą wojnę nie zamierzam iść
Ciebie mam tylko w głowie mam zmyślony świat
nie chcę iść na tą wojnę jeszcze raz.'
'

2 komentarze:

  1. Gealach xXx życie jest piękne, tylko trzeba to dostrzec w odpowiednim momencie, bo potem może być za późno. :)

    OdpowiedzUsuń