Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

poniedziałek, 30 maja 2016

Z nową energią wkraczam w nowy tydzień :)



Szymon Chodyniecki to młody artysta. Mając 11 lat napisał pierwszą piosenkę. Ukończył szkołę muzyczną. Gra na wiolonczeli, gitarze, fortepianie oraz perkusji. Mając 15 lat napisał takie utwory jak: "Miłość" czy "Przeważnie".

Piosenka ,, Z całych sił " mówi o tym, jak ważne jest to, żeby walczyć o wszystko co jest nam pisane, a przede wszystkim o uczucia. Bo to one dają nam siłę do działania. 


,,Z całych sił długopis w rękę chwyć
Poskreślaj świat
i zostaw nas
Z całych sił głośno krzycz
Powiedz ‘nie’, kiedy mówią ‘tak’ ''
Miłego tygodnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz