Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

sobota, 3 grudnia 2016

3 grudnia obchodzony jako Światowy Dzień Niepełnosprawnych

 Znalezione obrazy dla zapytania niepełnosprawni





Witajcie :)

Dziś znów piszę tutaj do Was. Powód jest prosty - w dniu dzisiejszym obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych.

Celem obchodów tego dnia jest przybliżenie społeczeństwu problemów osób niepełnosprawnych oraz pomoc we włączeniu tej grupy społecznej w społeczne życie. Obchody Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych są również okazją do zwiększenia świadomości ludzi  o korzyściach, jakie płyną z integracji osób niepełnosprawnych w każdym aspekcie życia politycznego, społecznego, gospodarczego i kulturalnego. Ważną tematyką obchodów są bariery architektoniczne.

Każdego roku obchodom towarzyszy inna tematyka. Hasłem 2016 roku jest: "Niepełnosprawność nie jest barierą".

Prawda jest taka, że my jako osoby niepełnosprawne jesteśmy normalnymi ludźmi, którzy mają takie same prawa jak osoby pełnosprawne. Ograniczać nas może tylko nasz umysł.

Tak od siebie  życzę Wszystkim doświadczonym różnymi chorobami przez los wiary, mobilizacji oraz wytrwałości w pokonywaniu codziennych życiowych trudności. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz