Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

piątek, 2 grudnia 2016

No i mamy grudzień :)

Witajcie :)

Wiem, wiem pewnie powiecie, że dawno mnie tu nie było :) A no i owszem. A powód jest prosty : Nie miałam weny do pisania, ale czasami tak też bywa.

Czas tak szybko leci, nie wiem kiedy minęły te 4 miesiące. Był wrzesień, zaczynałam naukę, a tu już grudzień. No, ale cóż, taka kolej rzeczy jest.

U mnie wszystko powoli się toczy. Szkoła, czasami ciężko jest się zmotywować, ale wiem, że warto. Oczekuje już stycznia, wtedy spełnię jeden z punktów mojego planu, jakim jest przystąpienie do egzaminu z administracji. Trzeba wierzyć, że dam radę. Nie ma innej opcji :)

Niedługo już święta, nie wiadomo kiedy ten czas tak szybko zleciał. W sklepach już dawno zaczął się szał choinek, dekoracji, prezentów. Trochę za wcześnie bo potem ludzie kilka dni przed świętami nie będą już ich czuli. A Wy co o tym myślicie ?

Dajcie znać co u Was słychać :)


Do kolejnego posta :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz