Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

sobota, 14 stycznia 2017

Już jutro 25 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy !! Pomóż i Ty :)




Witajcie. :)

Dawno mnie tutaj nie było. Jakoś tak to wszystko się układa. Nowy Rok rozpoczęty, a z nim podjęte nowe wyzwania i cele :) Ale dziś nie o tym :)

Już jutro w całej Polsce będzie głośno za sprawą Jurka Owsiaka i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ! Otóż odbędzie się już 25 Finał, podczas którego wolontariusze w całej Polsce będą zbierać dla dzieci z oddziałów ogólno pediatrycznych  i seniorów. Warto jest ratować i naprawiać to wszystko, co dotyczy Nas Polaków.

W ramach zakupu ze środków zebranych podczas 24. Finału WOŚP Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy dokonała zakupu m.in. 2 rezonansów magnetycznych, wysokiej klasy kardiomonitorów czy urządzeń do nieinwazyjnego wspomagania oddychania noworodka, a także wyposażenia laboratoriów onkologicznych. W ramach zakupu dla geriatrii wymieniono ponad 1 500 łóżek z materacami oraz szafkami nocnymi oraz aparaty EKG czy inhalatory.

Przyjdźcie, wspomóżcie akcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, bo naprawdę warto. Oni są Wielcy ! <3

Znalezione obrazy dla zapytania wośp 2017

1 komentarz:

  1. widzę, ż jesteś bardzo cudowną osobą, potrzeba takich więcej osób! w tym momencie siedzę przed komputerem i natknęłam się na tego bloga, bo chciałam wypromować swój.. ale ty piszesz o ważnych rzeczach, ludzie powinni się tym zainteresować. dlatego ja nie będę podawać ani linka, ani nic do mojego bloga. chcę ci dać znać, że tutaj jestem :)

    OdpowiedzUsuń