Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

czwartek, 20 kwietnia 2017

Maseczka głęboko oczyszczająca Cleraskin

Maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi
Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z perełką kosmetyczną, którą niedawno odkryłam. 

Jest to maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi z Avonu.  Czarna maseczka do twarzy z rewolucyjną formułą z minerałami i glinką oczyszcza pory i wchłania nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i matową.

Działanie: 

Maseczka zawiera naturalne oczyszczające glinki mineralne, redukuje widoczność niedoskonałości oraz wydzielanie sebum. Sprawia, że skóra jest odświeżona i nie błyszczy się. Zapobiega powstawaniu nowych pryszczy. 

Jak jej używam ?

2-3 razy w tygodniu nakładam na umytą twarz. Czekam aż zastygnie. Kiedy maseczka zmieni kolor z z czarnego na jasno-szary oznacza, że skóra jest już oczyszczona i można ją spłukać letnią wodą.

Moja ocena: 

Po 2 tygodniach stosowania maseczki jestem zadowolona z jej efektów. Moja cera jest oczyszczona, ma promienny kolor. Coraz mniej mnie wysypuje. I jest przyjemna w użyciu. A to, że zmienia kolor jest znakiem, że zastygła i można ją zmyć. Naprawdę polecam wszystkim dziewczynom, które mają problem z wypryskami, wągrami i pryszczami na twarzy.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz