Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

piątek, 11 sierpnia 2017

Moje nowe odkrycie kosmetyczne Vianek

Vianek zielony - Normalizujący krem do twarzy na dzień 


Dzień dobry :)

Dziś post kosmetyczny dla Was przygotowałam :)

Vianek to naturalna polska firma kosmetyczna. Na pierwszy rzut próbowania kosmetyków z tej firmy wybrałam krem. Od dawna szukałam lekkiego kremu o przyjemnym zapachu- i ten krem taki jest :)

Formuła lekkiego kremu matującego o działaniu normalizującym została opracowana z myślą o codziennej pielęgnacji cery przetłuszczającej się i problematycznej. Zawiera między innymi odżywczy olej z pestek winogron, zmiękczającą oliwę z oliwek oraz chroniący skórę przed utratą wilgoci skwalan roślinny. Dostarczają one skórze cennych składników odżywczych i nawilżających, intensywnie ją pielęgnują, a przy tym nie obciążają. Ich działanie uzupełnia ekstrakt z kory wierzby białej, będący źródłem związków o działaniu ściągającym i przyspieszających redukcję zmian skórnych. W połączeniu z witaminą B3 normalizuje stan skóry i reguluje poziom wydzielanego przez nią sebum.

Skład: 

Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Zea Mays Starch, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Squalane, Glyceryl Stearate, Salix Alba Bark Extract, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Niacinamide, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Mentha Piperita Oil, Dehydroacetic Acid.

Jakie działanie ma krem ?

Otóż ma on działanie nawilżające. Odżywia skórę, reguluje procesy wydzielania sebum, łagodzi podrażnienia i chroni cerę przed utratą wilgoci.  


Moja ocena:

Używałam i testowałam wiele kremów, ale jak dla mnie ten krem ma najwięcej zalet. Ma on lekką formułę, bardzo dobrze się wchłania, nie obciąża skóry. Zawiera same naturalne składniki. Nie zawiera parafiny, olejów mineralnych, parabenów, PEG-ów i barwników. 
Jest odpowiedni do pielęgnacji cery problematycznej. 

Daję mu 5+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz