Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

czwartek, 24 sierpnia 2017

Życiowe przemyślenia



Witajcie :)

Wieczór to najlepszy czas na życiowe przemyślenia.

Ostatnio w moim życiu dużo czasu spędzam na myśleniu, o tym co było, o tym co jest a najbardziej o tym co będzie.

Wiem, że to co było już nie wróci i lepiej tego nie rozpamiętywać. I że to, co piękne nie do końca już takie jest. Zakończyłam raz na zawsze rozdział życiowy pt. : ,,Miłość". Była ona dla mnie bolesną lekcją, z której po raz kolejny już wyciągnęłam wnioski, że nie warto angażować się w coś jeżeli drugiej stronie kompletnie nie zależy. :( Ale dzięki temu jestem silniejsza, bogatsza o nowe doświadczenia, odczucia, a rany w sercu z czasem się zagoją.

Już niedługo wrzesień. A co za tym idzie powrót do znajomych, powrót do obowiązków i do walki o lepsze ,,Jutro". Wierzę, że dam radę zwalczyć wszelkie życiowe przeciwności, zdam egzaminy i zdobędę nowe kwalifikacje zawodowe, dzięki którym będę miała lepszy start w przyszłość.

Wiara w możliwości jest Nas i to my sami tak naprawdę decydujemy o tym, jak nasze życie będzie wyglądać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz