Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Mój ulubiony krem do twarzy na dzień- Ziaja Liście Manuka Krem nawilżający balans korygująco - ściągający

 



Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z moim jednym z dwóch ulubieńców, jeżeli chodzi o kremy.

Ziaja Oczyszczanie - liście manuka. Krem nawilżający balans korygująco - ściągający 

 

Znalezione obrazy dla zapytania krem na dzien liscie manuka 

Jest to nietłusty, bardzo lekki krem, który posiada filtry przeciwsłoneczne. Szybko się wchłania. Jest idealny pod makijaż. Skutecznie redukuje niedoskonałości. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 

Krem zawiera ekstrakt z liści Manuka, które mają działanie antybakteryjne. Zawiera także ściągająco- łagodzący glukonian sodu i normalizujący kwas oleanolowy. Jeżeli chodzi o substancje czynne głęboko nawilżające to posiada on w swoim składzie bio dostępną sól kwasu hialuronowego i algi brunatne Laminaria ochroleuca. Zawiera także substancje czynne ochronno-korygujące.

Działanie kremu: 
Reguluje pracę gruczołów łojowych. Zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący. Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu. Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia. 

Moja ocena: 
Jestem zadowolona z użytkowania tego kremu, nie mam po nim żadnych problemów skórnych. Moja cera jest nawilżona, zachowuje ładny, jednolity koloryt i na pewno wrócę do niego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz