Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

piątek, 12 października 2018

Manicure japoński moim sposobem na uratowanie paznokci



Dziś przychodzę do Was z postem kosmetycznym, a bardziej pielęgnacyjnym. 


Chcę Wam opowiedzieć trochę o manicurze japońskim. Była ostatnio w salonie kosmetycznym u mojej znajomej i podjęłam się wykonania takiego zabiegu. 


Zabieg popularnie zwany ,,manicure japoński" jest znany stosowany od ponad 400 lat. Jako pierwsze korzystały z niego japońskie arystokratki w celu poprawy kondycji oraz wyglądu paznokcia. 


Jest to zabieg w całości oparty na korzystaniu z naturalnych składników. 


Kluczowe z nich to :


- keratyna - jest podstawowym budulcem paznokcia

- pyłek pszczeli - źródło cystyny likwidujące problem łamliwych i kruchych paznokci
- witaminy A, H , E oraz B5 - wspomagają prawidłowy wzrost
​- krzemionka z Morza Japońskiego – odżywia i ułatwia wnikanie witamin w głąb płytki

Dla kogo polecany jest taki zabieg ? 


Zabieg ten polecany jest dla osób, które walczą z problemem łamiących się, rozdwajających i kruchych paznokci.Pozwala on na wygładzenie i regenerację posiepanej i bruzdowanej płytki. Już po pierwszym zabiegu nadaje jej zdrowy wygląd oraz niesamowity blask różowej perły. 


Naturalne składniki, witaminy oraz minerały, w które bogaty jest manicure japoński, głęboko wnikają w strukturę płytki, dzięki czemu paznokcie rosną mocne i zdrowe. Aby jednak osiągnąć taki efekt wiele zależy od jego dokładnego wykonania przez specjalistkę i systematyczności osoby korzystającej z niego.


Ja byłam na tym zabiegu pierwszy i nie ostatni raz. Naprawdę polecam, bo po tygodniu od zabiegu już widzę efekty. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz