Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

poniedziałek, 13 lipca 2020

Ewa Nowicka - Youtuberka, która uświadamia społeczeństwo, jak funkcjonują Domy Dziecka.

Witajcie Moi Drodzy 

Dziś przychodzę do Was z kolejną rozmową. 

Ewa mieszka w domu dziecka. Mówi, jak wygląda życie w placówce w ...


Moją bohaterką będzie Ewa Nowicka, osoba, która na co dzień prowadzi kanał na YouTube. Uświadamia na nim  widzów, jak funkcjonuje Dom Dziecka. Sama trafiła tam jako dziecko i mieszka do dziś. A więcej dowiecie się z mojej rozmowy z Nią. Serdecznie zapraszam. 

Witam Cię Ewo serdecznie i dziękuje, że zechciałaś porozmawiać ze mną. 

Witam Ciebie Weroniko oraz Twoich Czytelników. 

Moje pierwsze stwierdzenie i zarazem pytanie: Jesteś bardzo pozytywną osobą Ewo. :) Skąd czerpiesz energię i pozytywne nastawienie do życia, ludzi i do świata ?

Moje pozytywne nastawienie wynika z sytuacji ,które w życiu przeżyłam. Wiele ciężkich chwil mnie w życiu spotkało i dzięki nim wiem ,że jestem nie do zdarcia. Takie nastawanie daje na co dzień dużo energii i przyjemności z życia.

Świat wartości.. Jakimi wartościami kierujesz się w życiu? Co oznacza dla Ciebie bycie szczęśliwym człowiekiem? 

Bycie szczęśliwym człowiekiem wydaje mi się ,że jest bardzo trudne w dzisiejszych czasach jest kult pieniądza,idealnego ciała a wiadomo ,że to nie możliwe aby każdy z nas był idealny. W życiu akceptuję wszystko co przyniesie mi los. Akceptuję siebie z każda tą niedoskonałością, a przede wszystkim staram się być dobrym człowiekiem. Dobro napędza do działania i daje dużo miłości od ludzi i od świata przez co możemy  być najszczęśliwsi na świecie. 

Mieszkasz i na co dzień funkcjonujesz w Domu Dziecka. Czy czujesz na sobie jakiegoś rodzaju ,,piętno" z tego tytułu? Czy takie dzieci mają prawo czuć się gorsze?

Walczę z tym każdego dnia aby dzieci takie jak ja nie miały przypiętej kolejnej łatki "gorszy". Dlaczego mam czuć się gorsza bo moi rodzice nie dali rady. Należy pamiętać że dzieci w Domu Dziecka znajdują się w wyniku zaniedbań ze strony rodziców. Dzieci z domu dziecka nie trafiają tu przez problemy które same stworzyły. Dlatego tą łatka jest tak bardzo dla nas krzywdząca.

Jakie jest Twoje motto życiowe ?

,,Nikomu nie bądźcie nic dłużni poza wzajemną miłością " nic dodać nic ująć.

Jakie są Twoje zainteresowania? Co lubisz robić w wolnym czasie?

Za dużo wolnego czasu nie mam, ale jeśli się znajdzie choć chwila to lubię się pięknie pomalować makijaż to jedna z moich pasji. Kolejną jest gastronomia kocham gotować dla bliskich. Jest jeszcze jedna czynność, która sprawia mi dużo przyjemności to czytanie książek jest to czas relaksu i picia dobrej herbaty.

Twój kanał na YouTubie przyciąga rzesze wielu widzów. Skąd wziął się pomysł na jego założenie? Czy coś w Twoim życiu się zmieniło odkąd aktywnie udzielasz się na YouTube?

Pomysł pojawił się przypadkiem myślę, że to dar od Boga. Wstałam pewnego dnia z myślą muszę to zrobić, świat musi o tym wszystkim wiedzieć. Zestresowana nagrałam pierwszy film ,w którym przedstawiam się. Od tego czasu widzę,że to był strzał w dziesiątkę, ale jak może być inaczej jak pochodzi to od Boga. Nic nie opiszę mojej radości gdy słyszę słowa "zmieniłaś moje spojrzenie na dzieci z Domu Dziecka ". To najlepsza nagroda.

Czy łatwo jest być sobą w dzisiejszych czasach? Czy Tobie się to udaje?

Wspomniałam już trochę  w pytaniu o byciu szczęśliwym, że to nie taka łatwa sprawa. Trzeba być bardzo silnym aby nie wpłynął na nas świat kreowany przez gwiazdy internetu i telewizji. Być sobą to kochać siebie nie pędzić za modą która pokazuję wielkie usta. Jeśli człowiek wie kim jest będzie zawsze sobą bez względu na otaczający go świat.

Czym się zajmujesz na co dzień? Jak organizujesz sobie swój wolny czas?

Na co dzień studiuję oraz spędzam czas z najbliższymi.

Czym kierujesz się w życiu? Emocjami czy logicznym myśleniem?

To zależy od sytuacji myślę, że sytuacja idealna gdy serce idzie w parze z głową.

Jak wygląda Twój typowy dzień? Czy bierzesz czynny udział w życiu placówki, w której obecnie przebywasz?

Mój dzień wygląda inaczej niż dzieciaków, one mają bardziej rutynę, ja każdego dnia mam nowe zadania i to się zmienia. Jako osoba pełnoletnia staram się uczestniczyć w życiu placówki gdy tylko mam wolną chwilę bawię się z dziećmi lub pomagam w lekcjach. Mój typowy dzień to głownie zajęcia na uczelni, a reszta zmienia się w zależności od danego dnia .

Czy istnieje według Ciebie klucz do bycia szczęśliwym człowiekiem?

Kluczem do szczęścia jest bycie dobrym człowiekiem. 

Czy warto jest mieć marzenia?

Oczywiście, że warto. Marzenia to tak bardzo indywidualna sprawa, każdy marzy o czymś innym. Dzięki nim czujemy satysfakcje z osiągniętego celu, czujemy się szczęśliwi. 


Serdecznie zapraszam Was Moi drodzy czytelnicy na kanał Ewy na YouTube:


oraz na Jej Instagrama 


Do następnego wpisu Kochani :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz