Pokaż, że jesteś ze mną!

DAJ ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i udostępniaj moje wpisy dalej. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Weronika Patrycja Kuzio

UWAGA!

WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa. Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dnia 4.02.1994 r
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Wypoczynek połączony z rehabilitacją w Bornym Sulinowie w Revitalu.

Witajcie :)

Dawno mnie tu nie było, wiem wybaczcie.

A to za sprawą pewnego miejsca, które od kilku lat regularnie odwiedzam. Tym miejscem jest Ośrodek Wypoczynkowo - Rehabilitacyjny REVITAL, który mieści się w pięknym miasteczku nieopodal Szczecinka Bornym Sulinowie. Szefami tego miejsca jest przesympatyczna Basia Bielicka i jej mąż Adam. W zarządzaniu tego miejsca pomaga jej Bożenka.

W ośrodku tym organizowane są różne formy wypoczynku : turnusy rehabilitacyjne, wczasy odchudzające, wczasy rodzinne, wczasy seniora i różne inne imprezy okolicznościowe. Dla każdego coś miłego. Podczas turnusów rehabilitacyjnych przebywający tam kuracjusze mają zabiegi, dostęp do siłowni, sali gimnastycznej, basenu, roweru. Plan dnia jest tak zapełniony, że nie ma czasu na nudę. Zajęcia na basenie, czy też na sali gimnastycznej prowadzone są przez wspaniałe osoby, które się na tym znają.

W ośrodku są różnego typu atrakcje takie jak : basen i jazzuzi, sauna, sala gimnastyczna, pokój relaksacyjny z możliwością skorzystania z aromato i tlenoterapii na wygodnych fotelach masujących. Jest też kawiarnia, gdzie można napić się pysznej kawy, zjeść smaczny i przede wszystkim zdrowy posiłek. Dziewczyny w kuchni gotują smacznie, zdrowo i kolorowo dla wszystkich. A jeśli ktoś tak jak ja jest molem książkowym i lubi poczytać w ciszy to jest pokaźna biblioteczka.

Dla osób, które borykają się z problem zrzucenia zbędnych kilogramów organizowane są turnusy odchudzające. Podczas takiego turnusu ośrodek zapewnia przede wszystkim odpowiednią dietę oraz szereg zajęć fizycznych i zabiegów. Połączenie diety z ruchem gwarantuje sukces w postaci utraty wagi ok. 4-5 kg w ciągu dwóch tygodni - jest to przeciętny wynik, który osiągają kuracjusze. Warto pamiętać jednak, że utrata wagi jest kwestią indywidualną. Problem ludzi otyłych związany jest z nieodpartą chęcią spożywania niektórych pokarmów. Jednym z podstawowych zadań ośrodka jest pokazać ludziom, jak się odżywiać bez wielkich wyrzeczeń, co robić, aby można było jeść nie cierpiąc z powodu otyłości. W Revitalu stosowana jest dieta niełączenia i dieta Kuchnia Życia Revital z elementami diety niełączenia.W ramach tych turnusów osoby mają zapewniony szereg zajęć pod okiem instruktorów.

A jeśli ktoś tak jak ja zdecyduje się na turnus rehabilitacyjny to zapraszam serdecznie i polecam.
W ramach tego turnusu mamy zapewnione zakwaterowanie, posiłki, konsultacje lekarską, łącznie 30 zabiegów na dwa tygodnie, pakiet zajęć integracyjnych pod opieką animatora wg. programu turnusu: wieczorki zapoznawczy, pożegnalny, ognisko z pieczeniem kiełbasek, spacery i wycieczki piesze po pięknych zakątkach miejscowości, spotkania z ciekawymi ludźmi, spotkanie z miejscowym zespołem itp., dostęp do internetu.

Ktoś zapyta jakie zabiegi wykonywane są w Revitalu ?

Oto i one :
  • masaże klasyczne, aquavibron, masaż limfatyczny manualny lub mechaniczny - BOA
  • elektroterapia: diadynamik, interdyn, prądy Kutza
  • ultradźwięki
  • magnetronik
  • laser
  • UGUL
  • hydromasaż - bicze szkockie
  • tlenoterapia
  • pełny zakres fizyko, kinezyterapii
  • lampy sollux, BIO-V
  • fotele masujące
  • zabieg hipoterapii na urządzeniu imitującym jazdę konna
Moja opinia o tym miejscu :


,,Mój 4 raz w Revitalu

Kolejny rok z rzędu wakacje spędzam w Revitalu. Kocham to miejsce za ciszę, spokój i kameralną atmosferę.

Wspaniałe zajęcia na basenie prowadzone przez Żanetkę  i Basię. Super dopasowane zabiegi wykonywane przez Basię, Mirkę i Bożenkę. Masaże, wykonywane przez Gosię przy których się relaksowałam i uspokajałam. Pyszne posiłki przygotowywane przez Gosię i Ewę. Te i inne rzeczy sprawiły, że w Revitalu znów poczułam się jak w domu.

Będę do Was wracać i ciepło o Was myśleć.

Bogaty program i brak nudy to kolejne plusy tego miejsca. "


Serdecznie polecam :)

Strona internetowa

 http://www.revital.pl/










6 komentarzy:

  1. Niedawno zamawialiśmy saunę do naszego domu. Skorzystaliśmy z oferty www.infraline.pl i jesteśmy zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie jest łączyć te dwie rzeczy, ale nie zawsze jest taka możliwość. W każdym razie jakbyście szukali specjalistycznego ośrodka rehabilitacji to z czystym sumieniem mogę polecić https://carolina.pl/rehabilitacja/ , gdzie leczyła się moja siostra

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy różnych schorzeniach niekiedy jest konieczna rehabilitacja i to bardzo często trwająca długo. Tutaj w Krakowie http://rehapro.com.pl można znaleźć dobrych specjalistów. Pomogą w problemach z kręgosłupem, ale nie tylko. Mają doświadczenie jeśli chodzi o rehabilitację.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja polecam www.sauny24.pl - fachowcy mający dużą wiedzę i doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnośnie rehabilitantów to najlepszych moim zdaniem mają w Warszwie. Wystarczy szybka rejestracja przez stronę Multimed i wizyta jest już kilka dni później .Ja miałam problemy z kręgosłupem i lekarz bardzo mi pomógł rehabilitacjami i masażami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ostatnio bardziej zainteresowała rehabilitacja dla seniora w pobliżu wrocławia. Niestety rodzice mają problemy z chodzeniem i potrzebują sanatorium i rehabilitacji, a przez covid, to na nic takiego nie ma co liczyć. Dlatego szukam prywatnych placówek i płatnej rehabilitacji…. Kolejne kilka miesięcy czekania może się bardzo negatywnie odbić na ich zdrowiu…. Ktoś, coś może z doświadczenia doradzić?

    OdpowiedzUsuń